Tuesday, October 29, 2013

Coolture Magazine & "Barcelona, Ciutat de Moda" #bcnciutatdemoda



Last Wednesday, finally, was the official launch of "Barcelona Ciutat de Moda", the project that combines photography, design and cultural spaces, designed by Coolture Magazine and held at the city of Barcelona.

El miércoles pasado, finalmente, fue la presentación oficial de "Barcelona Ciutat de Moda", el proyecto que aúna fotografía, diseño y espacios culturales, ideado por Coolture Magazine y realizado en la ciudad de Barcelona.  




 
After an opening speech and various interventions (of which I'll take the words of Aleix, director of Coolture Magazine, who appreciated the effort not only to designers and photographers but also the huge team that mobilizes a photoshoot), we took a walk through the gallery to see the clothes that had been used in some of the sessions, all designers of Barcelona.

Tras un discurso inicial y varias intervenciones (de la cual me quedo con las palabras de Aleix, director de Coolture Magazine y que agradeció el esfuerzo no sólo a diseñadores y fotógrafos, sino también al enorme equipo que moviliza una sesión fotográfica), nos dimos un paseo por la exposición para observar las prendas que se habían utilizado en algunas de las sesiones, todas ellas de diseñadores de Barcelona.


 Krizia Robustella
 Custo Barcelona
 Josep Abril
 Bibian Blue

 Juan Pedro López
 Toni Francesc
 Zazo&Brull
Brain&Beast


During the evening we were with people as lovely as Laura, from Modernas de Mierda, or my beloved Marta from Urban Closet... Congratulations to Coolture Magazine for this very special project! And thanks for letting me in some way, be part of it :)

Durante la velada estuvimos con gente tan adorable como Laura, de Modernas de Mierda; o mi queridísima Marta de Urban Closet... ¡Enhorabuena a Coolture Magazine por este proyecto tan especial! Y gracias por haberme dejado, en cierto modo, formar parte de él :) 




 Thanks to Laura for this picture <3!
Peter pan collar black t-shirt from Suiteblanco (old)
Floral skirt from Forever21
Bones tights from Madame Chocolat
Shoes by Mustang (very old, from the 90s)
Bag from Morgan de Toi
Necklace and hairclips from Madame Chocolat

3 comments :

  1. Me encanta tu conjunto :3. Qué maravilla, a mi me encantaría ir a eventos de moda con ropa tan bonita (mencion especial a las cosas de Bibian Blue, qué pasada!! *o*)

    ReplyDelete
  2. Ayyy, aquellos Mustang de los 90!!^^

    ReplyDelete
  3. Que genial debe ser ver en vivo un Bibian blue, y custó
    todo se ve estupendo :D, me alegro de ver como vas progresando en esto.
    Me gusta tu conjunto, sobre todo las medias.

    Saludos

    Por cierto tengo un blog hop de instagram en mi blog, pasa si deseas dejar tu link

    saludos

    ReplyDelete

Thanks for reading my blog and for your lovely comments, I will comment you back as soon as I can!